3. 6. 2017

Summer random post


Krásný sluníčkový den! Takové počasí by mohlo být pořád, že? Dnešní den jsem zahájila dobrovolně už v šest ráno. Vzhledem k tomu, že většinu týdne vstávám kolem páté, nedělám mi problém o víkendu vstávat takhle brzo. Na snídani jsem si dneska dala ovesnou kaši se skořicí. Kolem osmé jsem nahodila plavky a šla na zahradu číst Aňu. O knize PS jsem už psala a opravdu stojí za přečtení! Některé kapitoly jsem četla už několikrát a stále mě baví, proto se s vámi o mou oblíbenou dnes podělím. V 11 jsem začala dělat lehký oběd, wrapy se salátem ze zahrádky. A teď je přesně poledne, já sedím v pergole s noťasem a konečně se dostávám k psaní článku, který mám už nějakou dobu naplánovaný. 
Kdo viděl dnešní fotku na mém IG, tak možná tuší, že článek bude letní inspo. Krom mých cestovatelských plánů vám ještě prozradím pár mých motivačních vychytávek. 
Přesně před týdnem mi odjel přítel na 6 týdnů do Anglie. Aby se nám tolik nestýskalo, tak Adam vymyslel, že si budeme oba psát seznam výletů, aktivit, jídel, které spolu budeme o prázdninách sdílet. Vzhledem k tomu, že jsem si opravdu hodně podobní, naše seznamy budou nejspíš dost stejné. Jedním z předem plánovaných bodů na tomhle "wishlistu" je dovolená v Itálii. Oba milujeme italskou kulturu, víno, pizzu, kávu a samozřejmě špagety, takže cestování po severu téhle okouzlující země je na prvním místě. Kus Itálie je i v inspo fotkách, které jsem pro dnešní příspěvek stahovala z pinterestu a weheartit. Teď už vám konkrétně sepíšu několik rad, týkající se nejen léta.

1)SeznamTohle už jsem celkem rozebrala, ale chci dodat, že se wishlisty nemusí týkat jen módy a dovolené, ale vlastně si můžete sepisovat cokoliv, co chcete zažít, ochutnat a poznat.

2)Motivační diářKaždodenní plánovaní vám ulehčí jakýkoliv diář, to je celkem jasné, ale ten motivační (já vlastním Doller) vás k tomu plánovaní a zapisování doslova nutí. Doller není datován, takže můžete začít kterýkoliv den v roce. Můžete v něm objevit mapu světa, kolonky na ne/splněné sny a motivační citáty.

3)Dělat věci bez sluchátekTenhle tip je možná trošku neobvyklý. Většinu lidí totiž hudební pecky nakopnou, ale uvažovali jste někdy nad tím, co se děje kolem vás, když třeba běháte? Všechny ty zvuky přírody, rušných ulic, kolemjdoucích byste měli vnímat a užívat si cestu za výsledkem mnohem intenzivněji.

4)Zajímat se o určitou oblast
Když už jsem psala o tom cestování, tak tu myšlenku trošku rozvedu. Hned od prvního pomyšlení na dovolenou bylo jasné, že zvolíme právě severní Itálii. Od té doby uplynulo několik měsíců a já se stále snažím hledat nejzajímavější památky, ulice, kavárny, města. Až se bude blížit termín odletu, chci se naučit i pár frází z italštiny, které by se mi mohly hodit. Zkrátka se snažím zaměřit na jednu věc. Na Itálii. Tenhle postup lze samozřejmě uplatnit na cokoliv. Pokud chcete zdravě jíst, začít s posilováním, naučit se nový jazyk, věnujte tomu hodně energie. Nejenže vás to bude víc bavit, ale nejspíš se vás tyhle nápady budou držet i déle.

5)Jíst venku
Tuhle možnost asi nemá každý, ale je to jedna z činností, kterou mám v létě nejraději. Netýká se to jen grilování, ale i venkovních snídaní a obědů. Vychutnat si jídlo na čerstvém vzduchu jde i zábavnou formou, jako je třeba piknik s přáteli někde u vody. Většinou jím mnohem pomaleji a jídlo si víc vychutnám.

6)Ukládat si vše, co se vám líbí
Stahování různých fotek, obrázků, textů písniček, citátů mám moc ráda. Zůstávám stále inspirovaná a podporuji tím svou vlastní tvořivost.

7)Vstávejte brzo
Když budete celé dopoledne v posteli, tak možná nasbíráte energii, kterou vám práce nebo škola přes týden vzala, ale den vám uteče, tak rychle, že nestihnete vůbec nic, co jste měli v plánu. Netvrdím, že vstávat před osmou je nějaký zázračný recept na splnění všech bodů z diáře, ale snídat oběd vám určitě neumožní si vychutnat tyhle horké dny.

A když se teď koukám na tenhle moodboard, dostala jsem chuť na avokádo. Takže si jdu udělat avo toast a vy se mějte zatím hezky, užívejte si letních dnů, plánování dovolené a lidí kolem sebe!