3. 3. 2017

About one happy girl


Když jsem se dneska odpoledne vracela do milované Opavy u toho koukala z okna na azurovou oblohu a četla ELLE, uvědomovala jsem si, jak člověk může být šťastný z maličkostí, z těch miniaturních střípků, které nám vykouzlí úsměv. V ten moment mi nevadily oslepující sluneční paprsky, odřené paty ani šílené horko ve vlněném kabátu. Prostě jsem si užívala to, že jsem zase doma. Ačkoliv Praha je má srdeční záležitost a byly to nádherné dva dny, tam strávené, ten opavský neuspěchaný život mi chyběl. Někdy člověk potřebuje přesně tohle. Vypadnout spontánně někam pryč, vypít nespočet káv, trávit čas s milovanými lidmi, fotit cokoliv se naskytne, zhluboka dýchat a pak se vrátit. Přestože můj malý pražský výlet provázelo několik nepříjemností (déšť, vítr, zpoždění vlaku, ...), štěstím jsem se většinu času zmohla jen na povzdechnutí. To, jak jsem prošla Nerudovkou na Pražský hrad, navštívila James Dean, viděla Petřín a strávila dopoledne na Vyšehradě, vám asi popisovat nemusím, protože tyhle věci prostě k Praze neodmyslitelně patří. Naopak bych chtěla zmínit Ema espresso bar, včera jsem tam byla poprvé a rozhodně ne naposled. Z nálady, kdy bych nejraději byla u krbu nebo pod peřinou, mě dostala skvělá horká káva a příjemné prostředí, kterému se v Emě nedá nic vytknout. A když jsem si po nekonečné cestě k přítelovi domů myslela, že nejlepší bude jít hned spát, uvařil mi výborné špagety. Takže jsme celý dvoudenní výlet zakončila italskou večeří a vínem. Probuzení kávou a croissantem s marmeládou, mě nastartovalo do sluníčkového dne plného pozitivní energie. Tohle je posledních pár týdnů můj šťastný život, kdy jsem ráda za každý nádech, za všechny maličkosti, které maličkostmi vlastně nejsou, protože tvoří právě to krásné. Snad mi prominete, tohle okecávání a pokud jste čekali nějaké detaily k výletu, tak se omlouvám, ale tohle "sdělení" o mém nynějším životě mi připadlo hrozně důležité. 







Tentokrát u mě opět vyhrála pohodlnost a jednoduchost. Oblíbené kalhoty, které jsem koupila půlroku zpět v pražské Bershce. Bílé tenisky a huňatá šála, oboje z H&M. Pod šedým kabátem mě zahříval bílý svetr z C&A a proužkované triko ze Zary.