11. 2. 2017

Room tour


Pěkné sobotní dopoledne! Konečně jsem se po měsíci odhodlala něco napsat. Dlužím vám obrovskou omluvu, ale na psaní jsem neměla ani čas, ani náladu. Můj leden byl opravdu náročný a doprovázely ho nemoci, uzavření známek a spoustu dalších nepříjemností. Když jsem byla týden doma, snažila jsem se napsat, alespoň jeden článek, abyste na mě nezanevřeli, bohužel jsem ho neuměla dokončit a možná je to dobře. Snad to vnímáte podobně, že je lepší počkat na tu správnou energii než potom číst něco nudného. 
Teď už bych se ráda věnovala přímo konkrétnímu příspěvku. Celkem mám pro vás připravené tři, dneska to bude room tour. Je to jedno z mých neoblíbenějších témat a trvalo mi opravdu dlouho než jsem to všechno zpracovala. Několikrát jsem už psala, že mám opravdu velký pokoj. Má to dost výhod, ale i nevýhod. Miluji bílý interiér, klidně úplně celý! Ale v takovém prostoru prostě bílé zdi nejsou možné, proto jsem vybrala béžovou a tmavší šedou, které pokoj trošku zútulní a zároveň ladí k bílým dekoracím. Vyfotila jsem vám několik mých oblíbených částí, ale zrovna postel, která je na fotce byla dneska vystěhována a nahradila ji nová, trošku menší. Můj kosmetický koutek vám chci představit nějak samostatně, protože je to jedno z mých opravdu nejmilejších míst v domě, takže na skladování líčidel si ještě musíte počkat. 

 Svícnů a bílých rámečků mám v pokoji opravdu nespočet. Ale tohle zátiší na prádelníku mám nejraději.



Na komodě mám každodenní nutnosti, pandoru a přehled mých parfémů.

 Ještě stará postel, ale počet polštářů se nezměnil.
 Tenhle způsob skladování oblečení mám mnohem raději než skříně. Usnadňuje mi to ranní rozhodování a líp si dokážu představit jednotlivé kombinace. 

Jako poslední jsem vám chtěla ukázat můj pracovní prostor. Diář Doller jste mohli vidět už několikrát na instagramu, snad vám ho někdy blíž představím i na blogu. Samozřejmě na mém stole nesmí chybět notebook, tablet, reprák a motivační nástěnka.