6. 1. 2017

grey is new black


Tak jsem se dočkala! Nic neudělá zimní kabát hezčí než bílý sníh. Konečně to nevypadá, jako chladnější jaro, ale jako pohádková zima. A protože nikdo neví, jak dlouho tohle počasí vydrží, hned dneska po škole jsem vám nafotila ootd. Myslím, že má oblíbená barva je jistojistě všem známá a proto není divu, že první letošní outfit na blogu bude právě o šedé. Většinu věcí jste viděli už v minulém článku, ale na postavě to přece jen vypadá vždy líp. Šedý kabát ze Zary je láska na první pohled.Ten den jsem si zkusila nejméně 7 různých střihů, ale tenhle je prostě dokonalý, takže jsem ráda,že právě tenhle byl pod stromečkem. K němu jsem sehnala ve slevách šedý šál, který dneska při -10°C skvěle zahřál. Teď už naštěstí sedím doma u krbu a sníh mi stačí ten za oknem. Černé valenky jsem si koupila na procházky, hlavně protože hodně hřejí. K novém puloveru jsem si oblíbila choker, který jsem si jednoduše vyrobila z černého koženého provázku. Kombinace šedé na šedou se mi neskutečně líbí, ale nic se nesmí přehánět. K outfitu už vám toho asi víc nenapíšu, na co bych vás chtěla nalákat je článek o kosmetice z Vánoc, který určitě napíšu do příštího týdne. Chystám, ještě jednu novinku, ale na tu si musíte ještě nějaký čas počkat. Užívejte sněhového počasí a pokud vám zima není blízká, tak doporučuji pletené ponožky a velký hrnek čaje.






 "Forget the rules, if you like it, wear it."