10. 12. 2016

Christmas parts of my room

Konečně hotovo! Představuji Vám snad první pořádný vánoční článek na blogu. A taky je to poprvé, co jsem se pustila do výzdoby pokoje. Většinou mi stačí třpytivé ozdobičky jen v obýváku, ale letos jsem chtěla své nejoblíbenější období mít i v pokoji. Světýlka jsou samozřejmost, taky že doma máme asi patery, když nepočítám ty na stromečku☺. Pro rok 2016 jsme s mamčou vybraly stříbrnou a zlatou barvu. Tomu se momentálně přizpůsobilo úplně všechno v domě, snad krom barborek. Adventní věnce jsem vyráběla oba, musím uznat, že ten pokojíčkový není úplně to pravé, ale jako levná náhrada to stačí. Svíčky, vánoční povlečení, barborky a jehličí...myslím, že už chybí jen stromek, na který si musím počkat až do 23.12. (nejdřív musíme v lese najít ten pravý a dopravit ho domů, to je ta méně šťastná část).

Baňku jsem vyráběla ve Slezské tvorbě, kde si za poplatek můžete nazdobit tu svou nebo projít celou výrobou.
Prázdné akvárium jsme letos nenaplnily oříšky, jako minule, ale slouží jako svítící dekorace v okně.

 Zlatou na Vánoce zkrátka miluji!


 Původně tahle větvička měla zůstat prázdná, pak mi ale můj taneční partner dal baněčku s mým jménem a já ji ráda využila i s ostatními malými baňkami.

Domeček z papíru mi vyrobila kamarádka a stal se mojí nejoblíbenější letošní ozdobičkou. 
,,It's never too early for Christmas music"