7. 9. 2016

My heart, my Pandora


Když se podívám na datum minulého článku, dochází mi, že jsem tohle měla napsat asi dřív. Tak to nyní budou číst jen vytrvalci, kteří to čekání na článek nevzdali. Chtěla jsem napsat o mých prázdninách, ale pokud sledujete můj instagram a čtete všechny příspěvky, tak by vás to zřejmě nudilo. Září je pro mě takový neutrální měsíc, začíná škola, takže moje denní rutina se změní podle rozvrhu a já každý večer padám do postele vyčerpáním. Na druhou stranu máme s přítelem výročí a to je o důvod víc, proč září milovat. Od úterka mi začaly taneční, takže vám tady možná dám i nějaký společenský outfit. Dnešním tématem, ale nebude outfit ani diy, tentokrát to bude o mé srdeční záležitosti, o náramku Pandora. Všechno to začalo na chorvatské promenádě, kde byl krom dvou stánků se zmrzlinou i obchůdek Pandora. V té době mě nenapadlo, že se toho přítel tak ujme a hned po příjezdu do Česka začne zjišťovat cenu a nejbližší prodejnu. A tak jsem dostala náramek s prvním sedmikráskovým korálkem k patnáctinám. O měsíc později, to je rok a jeden den zpátky, mě přítel překvapil nádherným srdíčkem s rubínem. Nakecal mi, že jde s kamarádem na pivo, místo toho sedl na vlak a jel do Ostravy, jen proto aby stihl darovat pandorku včas. Já se klasicky s dárkem opozdila, ale snad mi to odpustil☺. Můj první klip jsem našla pod stromečkem, vybrala jsem si ho sama, protože mi připomínal baňku, která k Vánocům neodmyslitelně patří. Další klip jsem dostala nedávno k svátku opět od přítele, už dlouho se mi líbil a hlavně díky němu už mi korálky nelítají po celém náramku. V pořadí pátý mi darovaly kamarádky a zatím jste ho neviděli ani na insta, ani na blogu. Schválně jsem si ho schovávala pro tento článek. Myslím, že květinkové korálky už mám spjaty s každými narozeninami. Poslední zamilovaný srdíčkový přívěsek jsem dostala včera k výročí. Spolužačka, která nedávno oslavila roční výročí dostala ten stejný, takže kluci mají asi dost podobný vkus. Už jednou jsem se na instagramu rozepsala o tom, co pro mě pandora znamená a nebudu se opakovat, ale jak už jsem zmínila v úvodu, je to srdeční záležitost. Pokud vás nebaví dlouhé články (a že si dost lidí stěžovalo), tak se omlouvám, ale já zkrátka všechno ráda rozepisuji. Doufám, že se vám pandorovský příspěvek líbil a nezavrhnete mě za to okecávání.