9. 8. 2016

lavender air


Ahoj po delší době! Mám teď strašně málo času. Včera jsem měla narozeniny, takže několik oslav v týdnu. Dneska jsem si našla pár minut během pečení mrkvového dortu. Jak už jsem psala několik článků zpět, mám pro vás jedno starší DIY. Jedná se o levandulový osvěžovač vzduchu, který je tak jednoduchý a účinný, že ho prostě musíte mít! Pokud vaše zahrada nepřetéká levandulemi jako ta moje, můžete levandule nahradit třeba skořicí nebo mátou. 
Co budete potřebovat?
  • prázdnou lahvičku od tělového spreje nebo tekutého mýdla
  • 4 snítky z levandule
  • vodku
  • vodu
  • vonný olejíček
Na ozdobu:
  • černý fix
  • papír
  • nůžky 
  • lepidlo
Postup:
  1. Lahvičku pořádně vypláchneme a zbavíme obalu(samolepky)
  2. Naplníme ji vodou a vodkou v poměru 2:1
  3. Přidáme levandule a pár kapek olejíčku
  4. Lahvičku zavřeme a den před použitím necháme odstát
  5. Z papíru si vystřihneme obdelník o velikosti obvodu láhve
  6. Papírek můžete pokreslit a přilepit
  7. Máte hotovo!