2. 8. 2016

instagram lover

Začala jsem tohle psát už včera, ale čas na dopsání mám až dnes. Spala jsem u přítele, stejně jako v pondělí. S jediným rozdílem, včera jsem vstávala skoro na oběd, dneska jsem už o půl šesté stála na terase a koukala na "kouř" z ranní kávy. Po hodině koukání na seriál jsem s krutým přesvědčením, že už pro mě dnes spánek skončil, sedla na kolo a jela domů dopsat článek. No a to je vlastně vše, co se u mě zatím stihlo stát. Už podle názvu jste pochopili, že tentokrát budu psát o aplikaci, která je dnes už skoro nutností. Fenomén Instagram asi představovat nemusím, ale ve zkratce: fotky ve formátu čtverce, filtry a hashtagy. Já tuhle aplikaci poprvé použila v roce 2012. To jsem ještě moc netušila k čemu je to dobré a jak to všechno funguje. Dnes sleduji přes 1500 lidí a instagram patří do mé každodenní rutiny. Chtěla jsem se s vámi podělit o několik mých oblíbených účtů, které sleduji každý den. Určitě bych našla víc skvělých holek, ty vám ale představím až ve článku o oblíbených blogerkách. Mám ráda fotky, které jsou minimalistické,čisté a bílé, zároveň miluji barevné květiny a fotky azurového moře. Upravuji v aplikaci vsco a na instagramu dál žádné filtry nepoužívám. Možná jednou udělám tutoriál  #editmypic. 



 Tuhle sympatickou slečnu sleduji docela krátce, přesto patří mezi mé nejoblíbenější. Její vtipné popisky, které si ihned zamilujete, většinou začínají hashtagem  #czechgirl. Navíc s ní můžete jít klidně nakupovat nebo přetřídit celý šatník. 



 Domča je česká blogerka, která mě zaujala především pozitivními fotkami. Navíc dost často sdílí i kavárny, kde byla, takže inspirace skvělá.

 Koukněte na tu postavu! Překrásné fotky nejen od moře v plavkách, ale i skvělé kombinace doplňků.


 Isabellin profil skoro nenavštěvuji, i přesto mám like skoro na každé její fotce. Vždy mě zaujme skvělými vlasy a jednoduchými outfity.


 Pátá na řadě je tahle Švédka. Úprava fotek je prostě jedinečná a já miluji když celý profil vypadá urovnaně a sladěně.


A jsme u konce. Veronika je představitelka minimalismu, toho nejkrásnějšího. Sleduji i Veroničin blog  http://www.mywhiteobsession.com/, tak pokud milujete bílou stejně jako já, určitě si white obsession zamilujete.