25. 8. 2016

Hrady.cz


Ahoj, takže dneska to bude o festivalech, teda spíš o festivalu. Jak už jsem psala v předešlém článku, minulý pátek patřil fesťáku Hrady.cz, který se odehrál v Hradci nad Moravicí. Už jednou jsem tam byla v roce 2014, minulý rok mi to bohužel nevyšlo. No a letos to bylo vlastně neplánované, kamarádky koupily lístky a za dva týdny už jsme tam byly. Nejvíc jsme se těšily na Mandrage, ale všechny kapely byly skvělé a opravdu jsme si veškerou hudbu vychutnaly. Pokud mě sledujete na insta story, mohli jste si některé koncerty užít také. A když už jsme šly, některé poprvé, na festival, chtěly jsme do letního ducha sladit i naše outfity. Jako vždycky, jsem o celkovém vzhledu dost uvažovala. Líčení jsem chtěla výraznější, ale tak aby ustálo horké počasí, protože bylo opravdu krásně jako dnes. Hnědé stíny a tmavší obočí jsem doladila ležérními vlnami a kloboukem. Oblečení jsem si hodinu před odchodem zašpinila, a tak jsem spontánně vytáhla lacláče a basic triko. Chtěly jsme vyzkoušet metalické tetování a já si k němu sladila hamsa hand řetízek a různé prstýnky, včetně oblíbeného modrého od babičky. Krista si z netu objednala fialové vlasy a opravdu jí sluší. Maxi sukně a klobouk jsou typické pro Míšu a Katka zvolila diy náušnice. Bylo to vážně skvělé a příště určitě půjdeme zase.