12. 8. 2016

fav combo

Ahoj, ahoj! Po delší době jsem zase nafotila outfit. Upřímně tyhle články mám celkem ráda, jen je těžké je vyfotit a potom popsat, aniž by článek měl tři věty. Proto se na úvod rozepíšu u mých plánech. Dneska jsem byla u zubaře, potom u sestry na snídani a s mamkou jsme dál pokračovaly na nákupy. Tentokrát jsem si koupila jen krajkové kalhotky, ale musím teď šetřit protože mě za týden čeká festival Hrady a lístek bude taky něco stát. Outfit mi fotila mamka a já při "pózování" nejsem zvyklá na iphoňácký LIVE (fotka se prostě hýbe pár sekund po vyfocení :D), proto vypadám jak vypadám, ale jde přece spíš o ootd. Na sobě mám už známé triko z Lindexu a nový přehoz z téhož obchodu. Batoh jsem dostala na svátek, když jsme byly v Telči a boty jsou ťami. Tyhle nic moc barevný kombinace mám prostě nejraději. No a dál k těm plánům, v pondělí má sestra s jejím přítel státnice, tak na ně všichni myslete, protože ségra má fakt nervy. Ve středu mě čeká výlet na Praděd a během týdne pojedu k taťkovi oslavit narozeniny. Fotky ze všech oslav budou nejspíš v dalším článku. Tak se těšte!