22. 8. 2016

birthday girl

Jsou to už dva týdny, co jsem měla narozeniny, ale až nyní vám můžu ukázat všechny mé radosti. Celkově víc než hromadu dárků, jsem si užila tu pohodu a štědrost všech milovaných. Tenhle rok jsem dostala hodně květin, ach jak já je miluji, kytek přece není nikdy dost. Kromě toho jsem dostala to, co jsem si přála asi nejvíc. Ani ve snu by mě nenapadlo, že můj přítel a rodina jsou tak hodní a vážně mi vysněný iphone koupí (jo, došlo i na slzičky dojetí). Kamarádky mi darovaly hned několik věcí. Jedním z nich byla tajná oslava, která probíhala mimo můj dům, takže když mě unesly, byla jsem jen v leginách a košili na doma, nic moc party outfit. Na oslavě jsem dostala květinový věneček, dort a tašku Victoria's secret plnou sladkostí. Na dně té tašky mě čekalo překvapení, nádherný pandora korálek. Celou moji pandoru vám chci ukázat v jednom z dalších připravovaných článků. Za týden od mých narozenin měla sestra s přítelem státnice, a tak máme hned dva magistry v rodině. Společně jsme to oslavili středečním výletem na Praděd a do Karlové Studánky. Den na to jsem jela k taťkovi, u něj mě čekali skvělé bonbóny a roztomilá sklenička. Odpoledne jsme vyrazili do zoo, vážně výlet s malými dětmi je mnohem větší zábava. V pátek jsem byla na festivalu Hrady, čímž jsem prozradila o čem bude další příspěvek. Tak ještě jednou moc děkuji všem za přání a dárky, mějte se fajn!