31. 7. 2016

holiday photoday

Když se teď podívám ven, nepřipomíná to vůbec léto, jaké bych chtěla. Bouřka, déšť, silný vítr a grilovačka, která neproběhla. Tak si to slunečné, teplé počasí připomenu alespoň fotkami. Jak už jsem psala, nafotila jsem s Kristou plno fotek. Některé už jste mohli vidět na instagramu. Krista je ve focení opravdu skvělá. Mrkněte na její insta @kristynalhotska. Na první fotce mám brýle z C&A, které jsou přesně ty, které jsem (jako vždy) nutně potřebovala. Dál mám kraťasy z H&M, pořídila jsem je ve skvělé slevě v zimě. Soft bra z minulých narozenin z H&M a croptop, který byl v srpnové ELLE. Dalším outfitem na focení byla oblíbená khaki halenka Reserved a úžasné bílé džíny, opět z H&M. Klobouky mám opravdu ráda, ale v Opavě se na vás lidi koukaj dost divně, proto ho tak často nenosím. Já jdu koukat na televizi a možná si udělám domácí zmrzku ať si to léto ještě víc přiblížím. Recept vám tady hodím příští týden.